top of page
חיפוש

חדש! כפתור בקשה לביטול הזמנה

  • omerego20
  • 27 באוק׳
  • זמן קריאה 1 דקות

פתחנו לכם את האפשרות להגיש בקשה לביטול הזמנות של טיסות ישירות דרך המערכת, בצורה מהירה וללא צורך בהמתנה לנציג. לאחר הגשת הבקשה, אנו נטפל בביטולה מול חברת התעופה בהתאם לבקשתך ולתנאי הכרטיס. 

הגשת הטופס מתבצעת מתוך לשונית טיקט שנמצאת במסך ההזמנה. במידה והזמנתך מורכבת ממספר טיקטים יש למלא את טופס הבקשה בכל טיקט בנפרד!


ניתן להגיש בקשת ביטול במקרים הבאים:

ביטול על-ידי חברת התעופה – לאחר קבלת הודעה מסודרת ממחלקת אופרציה/חברת התעופה

ביטול לפי תנאי הכרטיס – בהתאם לתנאי הכרטיס

ביטול לפי חוק הגנת הצרכן – במידה וההזמנה עומדת בתנאי החוק


יש לפנות לתמיכה לאחר שליחת הבקשה במקרים הבאים:

  • במידה ומועד הטיסה בטווח של פחות מ-72 שעות. 

  • במידה ונותרו פחות מ-72 שעות למועד האחרון לביטול בחוק הגנת הצרכן. 

לאחר שליחת הטופס, ההזמנה מועברת לטיפולנו. בסיום הטיפול, תישלח הודעת אישור במייל ובוואטסאפ. 


במקרה של ביטול מצד חברת התעופה – ניתן לבחור בקבלת ההחזר כשובר קרדיט במקום החזר כספי לאמצעי התשלום. יש להנפיק את השובר באופן עצמאי לאחר קבלת אישור הביטול. 

חשוב לדעת:

  • הכפתור מיועד להגשת בקשה בלבד – יש להמתין לקבלת האישור הסופי

  • במידה וברצונך לבטל את הגשת הטופס - יש לפנות לצוות התמיכה

  • עבור הזמנות עם מספר טיקטים – יש להגיש בקשה נפרדת עבור כל טיקט

  • מעקב אחר סטטוס ההחזר - ניתן לעקוב אחר סטטוס ההחזר דרך דו"ח האופרציה באזור האישי

    ree

 
 
 

תגובות


bottom of page